Manapság egyre többet lehet hallani az egészséges táplálkozás fontosságáról, ami nem csak azt jelenti, hogy megfelelő tápértékkel rendelkező élelmiszereket kell fogyasztanunk ahhoz, hogy a szervezetünket ellássuk a szükséges vitaminokkal. Többek között az sem mindegy, hogy pontosan milyen gyümölcsöket fogyasztunk.
Először is azzal kell tisztában lennünk, hogy a szervezetünknek is van PH-értéke, ami akkor ideális, ha a sejtek környezete lúgos, nem pedig savas.

Az elsavasodás megelőzésében nagy segítséget nyújt a lúgosító gyümölcsök fogyasztása, melyek helyreállítják az egyensúlyt. Ez abban nyilvánul meg, hogy sokkal fittebbé, energikusabbá és kiegyensúlyozottabbá válunk. A túl savas környezet kedvez az egészséget fenyegető tünetek kialakulásának, mindamellett, hogy erősíti a fáradtságérzetet, ráadásul a plusz kilók gyarapodását is előidézheti. Természetesen a szervezetünk is mindent megtesz annak érdekében, hogy helyreállítsa a vérünk PH-értékét, de hosszútávon fenntarthatatlanná válik a lúgosítás, ha nem a megfelelő ételeket fogyasztjuk. Milyen lúgosító gyümölcsök léteznek? Nos, a helyzet az, hogy a lúgosításkor csak az alacsonyabb cukortartalmú gyümölcsöket lehet enni, például narancsot, citromot, almát, körét, szilvát.

Annak számon tartása, hogy mikor milyen étel szolgálja a leginkább az egészségünket, sok időt és energiát igényelhet. Ha te is az egyszerű, ugyanakkor jól működő megoldások híve vagy, akkor a lúgosító gyümölcsöket étrendkiegészítők formájában is bejuttathatod a szervezetedbe.

A honlap további használatához a sütik használatát el kell fogadni. További információ

A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.

Bezárás